Wednesday / September 11 / 2024
Revista Monitor Logo
hamburger menu icon

mbyll

close icon
Ads
Ads
Revista

Riformatimi i call center dhe shansi i IT

Share Share Icon

Biznesi i qendrave të thirrjeve telefonike (call center) është ngadalësuar vitet e fundit, me lulëzimin që shënoi pas 2010-s, por sërish vijon të rezistojë, duke ruajtur aktivitet të qëndrueshëm edhe në vitin pandemik, të nxitur dhe nga orientimi i shitjeve online.
Shërbimet kryesore të ofruara janë të llojit outbound (fushata tradicionale telefonike, intervista etj.); Inbound (aktivitetet e ndihm...

Nevojitet abonim për të lexuar artikull të revistës

Për të lexuar artikujt tanë të revistës, duhet të keni një llogari në faqen tonë të internetit. Ju lutemi krijoni një llogari ose hyni për të vazhduar leximin e përmbajtjes sonë.

Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.

Ekskluzive Monitor Top 1,000

Për herë të parë botohen treguesit financiarë të 1000 kompanive më të mëdha në vend. Renditja e grupeve kryesore

Eksploro Top List
collaps icon

Rrisni limitin e artikujve në 400 në muaj FALAS! Regjistrohu Falas!

Rrisni limitin e artikujve në 400 në muaj FALAS!

Si përdorues i paregjistruar, mund të lexoni vetëm 200 artikuj në muaj. Mund ta rrisni këtë limit duke krijuar një llogari FALAS në faqen tonë.

Regjistrohu Falas!