“Pazar dixhal”, antikrizë
Qarkullojnë zëra se Mark Zuckerberg është gati duke përfunduar një “pazar” tjetër, në vigjilje të blerjes së Ipo-së. Pikërisht në e-commerce (tregtinë on line). Analistët janë skeptik, por ajo që është e sigurt është se recesioni dhe komentet në rrjetet sociale kanë një efekt përcaktues në shitjet online.
Tregtia sociale është si magnet për shitjet online. Sipërmarrjet kufizohen në përdorimin e rrjeteve sociale si vitrina të vërteta, por fakti është se ato kanë një ndikim të lartë, nga ofertat ekskluzive te nxitja e miqve për të bërë blerje, me objektiv final që të përfshihen sa më shumë konsumatorë.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.